Húsosfazék

Konyhai kísérletek és laikus éttermi kommentek. Receptek, videók, fotók és étteremtesztek - egyenesen a Húsosfazékból.

Csatlakozz a Fazékhoz!

Húsosfazék videók

Na mit szól hozzá?

Címkék

amerika (11) anthony bourdain (3) aranyszabalyok (2) Ausztria (5) bab (3) bagel (2) bárány (6) bazsalikom (2) bélszín (6) borjú (2) borjúmáj (2) burgonya (5) cheddar (2) chili (3) csirke (4) csirkemell (2) csokoládé (5) cukkini (2) desszert (4) dió (4) disznó (2) dobogókő (2) édesburgonya (2) eper (2) erdei gomba (2) étterem (16) étteremteszt (6) etteremteszt (16) etyek (2) fald fel amerikát (3) fehérbor (3) fesztivál (2) garnéla (2) gomba (6) gordon ramsay (8) gránátalma (2) gyors vacsora (11) hal (2) hamburger (4) hátszín (3) húsvét (4) kacsa (3) kacsamell (5) kagyló (2) kakukkfű (2) karácsony (4) kecskesajt (3) kéksajt (2) kenyér (4) kolbász (3) könyvajánló (4) krumpli (5) lazac (12) lencse (2) leves (5) liba (7) libacomb (3) libamáj (3) libamell (2) lilakáposzta (3) marha (6) marhahús (5) martha stewart (3) márton nap (3) medvehagyma (4) menta (2) menü (2) mustár (2) narancs (2) nyúl (2) olasz konyha (2) olívabogyó (2) orosz (2) palacsinta (3) pancake (2) paprika (3) paradicsom (6) péksütemény (2) pezsgő (2) piac (2) pite (2) pizza (2) pörkölt (2) quiche (2) ravioli (4) reggeli (8) rizottó (4) rókagomba (3) rozmaring (2) san francisco (3) sárgarépa (2) sókéreg (2) sonka (2) spárga (9) spenót (3) steak (7) sült (2) sütőtök (3) szarvas (4) szerecsendió (3) szezámolaj (2) szűzpecsenye (2) tagliatelle (3) tejszín (4) tél (3) téli étel (3) tengeri hal (2) tészta (13) tésztagép (5) thai (2) tojás (9) toszkána (3) uborka (2) üdvözlőfalat (4) utazás (13) vacsora (3) vörösáfonya (2) wellington (3) zeller (5) zsálya (4)

2009.09.12. 22:03 sbotond

Klubszendvics Monte-Carloban

Ha már Nizzában voltunk egy hétig, az egyik napot arra szántuk, hogy megnézzük a világ második legkisebb országát, Monacot. Bár nem kifejezetten szép városról van szó (a városképet a hegy tövébe zsúfolt 20-30 emeletes lakóházak határozzák meg), de a hely hangulata, egyedi karaktere nekem nagyon tetszett.

Nem azért, mert sok drága sportkocsit és fényűző hajókat látni mindenfelé, hanem mert ezek itt valahogy a helyükön vannak, és láthatólag nem a hivalkodás, hanem a mindennapi élet megszokott kellékei. A híres kaszinótól jobbra rátaláltam a francia sztárszakács, Alain Ducasse éttermére, melynek teraszán az elegáns pincérek egy-egy, öregekből álló társaság körül forgolódott.

Sajnos ide nem tudtunk beülni, a menüt megtekintve könnyen ki lehet találni, miért nem, meg amúgy is volt már estére foglalásunk egy nizzai vendéglőbe.

Viszont ha már ott jártunk, mindenképp be akartam ülni a kaszinó másik oldalán található Café de Paris-ba, ahol nem könnyen találtunk szabad asztalt.

Nagyon meleg volt, és az egész napos séta után egy jó hideg sörre vágytam, a pincér figyelmembe ajánlotta a helyi Monaco sört, nagyon finom volt. Hozzá pedig klubszendvicset rendeltünk, ez a legjobb volt, amit valaha ettem (és persze többszörösen a legdrágább is).

Amíg a szendvicset ettük, és a kaszinó előtt forgolódó autókat és a széles sétányon korzózó embereket figyeltük, azon gondolkodtam, vajon hol fér el ebben a törpeállamban egy sörfőzde? Rá is kerestem, de a Monaco sörnek nincs honlapja, semmi információt nem találtam róla. Monte-Carlo tehát érdekes hely, érdemes megnézni, ha a közelben jár az ember!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr_D · http://www.pallas70.hu/marketing-kepzes.php 2009.10.24. 13:13:34

én is jártam arrafelé nyáron, de végülis nem tértün kbe Monacoba... ettől függetlenül már messziről látszott az a jellegzetes hangulat és persze az autópályán is sorakoztak a 30-40 milliós sportautók is :) nagy élmény lehetett oda elmenni. azthiszem ha egyszer egy picit többet tudok fordítani utazásra akkor 1-2 napra biztosan betérek ide is és megnézem, hogy milyen érzés "nagyban gondolkodni"